środa, 9 maja 2018

Jestem


Tomasz Sętowski



jestem jak szklana kryształowa kula
jak wir wątpliwości i bezkres nadziei
jak wiatr, który w deszczu hula
jak obłok, który w marzeniach się rozkleja 

jestem wartością w zmiennej całości
z natury trochę przewrotna 
jestem spragniona źródlanej miłości
takiej z rycerską zalotnością 

jestem wciąż w drodze i biegnę do słońca
tańczącym światłem medytuję
jestem początkiem lecz nie mam końca
wciąż jestem i siły w sobie odnajduję 

jestem, patrzę słucham czuję...





                                                            9.05.2018
                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tomikowo - 20.01.2024

Gdyby gdyby miłość pisała się przez wodę jak przez liście kwiatów w twojej pergoli dotyk byłby czuły i bezpośredni tęsknota utulona a t...