niedziela, 7 sierpnia 2016

Smutek

 
"Wejdź, gdzie mnie otworzyłeś!
Tam, gdzie jeszcze jestem zamknięty, otwórz mnie!".
Św. Augustyn SZEPTEM OD I DO NIEBA 
 
 
otworzyłeś mnie na miłość
tak cicho jakbyś odmawiał pacierz
zagłębiałeś się we mnie jak w płatki kwiatów
przykrywałeś szeptem nagą
mieliśmy swój raj, i węża na jabłoni
myślałam zawsze tak będzie
odchodząc zerwałeś ze mnie słońce
zostawiłeś w środku burzy
zziębniętą
szukałam twych słów, ciepłych
niewypowiedzianych
sparowanych oddechem... ostatnim
 
(2016)
Gloria S. Korn-Acka


"Dlatego wrócę i zabiorę swoje zboże w odpowiedniej chwili i swój moszcz we właściwej porze, odejmę moją wełnę i len, co miały okryć jej nagość." Stary testament, Księga Ozeasza





    




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tomikowo - 20.01.2024

Gdyby gdyby miłość pisała się przez wodę jak przez liście kwiatów w twojej pergoli dotyk byłby czuły i bezpośredni tęsknota utulona a t...