sobota, 16 lipca 2016

Miłość i sen, zazdrość i zdrada

budzę się i pamiętam sen
intymność prowadziła nas tam gdzie raj
całowałeś moje włosy, usta, twarz
obejmowałeś całe moje ciało
a ja tuliłam się w twoje ramiona
naga i bezbronna otulona szałem namiętności
 

byliśmy szczęśliwi chwilą tej miłości
wypełniała nas po czubki palców
przenikając dreszczem każdy milimetr nas

kolejny sen dzwonisz i mówisz
że przez kilka dni cię nie będzie
a ja wiem, że stoi za tym
inna kobieta i inny raj
zazdrość i złość nie daje mi spać
budzę się i wiem, że nigdy cię nie było

więc co znaczy ten sen?






Sława Korn-Acka 
17.07.2016





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tomikowo - 20.01.2024

Gdyby gdyby miłość pisała się przez wodę jak przez liście kwiatów w twojej pergoli dotyk byłby czuły i bezpośredni tęsknota utulona a t...