piątek, 15 lipca 2016

Nie wierzę w miłość



O miłości! Tyle Ci wierszy poświęcam
a dziś wyznam mój grzech największy
nie wierzę w ciebie
nie wierzę w miłość
jesteś przekupna
zdradliwa
egoistyczna
upiorna
i nie dlatego, że nikt mnie nie kochał
wielu, mówiło że nawet bardzo
ale cóż mi po wielu
gdy czekałam na jednego
dziś smutek za mną drepta
ból przenika wnętrze
oczy łzawią, dusza łka
serce nieustannie bije
gdy na myśli cię ma
więc wierzyć mam
by rozpaczać więcej?
jest już późno
za późno, by ślub z tobą brać
dziesięć po dwudziestej trzeciej
za chwilę ostatni autobus
odjeżdża
nawet nie czuję się nieszczęśliwa
bo, noszę cię w sobie
taką o jakiej marzyłam



Sława Korn-Acka
15.07.2016



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tomikowo - 20.01.2024

Gdyby gdyby miłość pisała się przez wodę jak przez liście kwiatów w twojej pergoli dotyk byłby czuły i bezpośredni tęsknota utulona a t...