poniedziałek, 25 lipca 2016

Przytul mnie do siebie tak blisko




przytul mnie do siebie słowami tak blisko
tak bym poczuła jak twoje serce bije
unieś mnie, unieś mnie go góry myślą
tak bym dosięgła ust twoich jak nieba
i zatonęła poza wymiarem czasu
gdzie nie spadają kartki kalendarza
co się codziennie zdarza
i każda chwila każdy dzień
musi nam wystarczyć za minione lata
nie trać jej
nie bądź już zły, że gram
i w życie z sobą przegrywam
czy trzeba nam ciał, gdy mamy serca?
czy potrzebny nam żar, gdy grzeją nas słowa?
odchodzisz i wracasz
i znów odpływasz ku innym biegunom
gdy kierunek wiatrów się zmienia
bukiet czerwonych maków
rysujesz na mej dłoni
gdy moja skroń jest przy twojej skroni
każda chwila każdy dzień
wypełnia się nami
choć jeszcze tego nie wiesz
przytłoczony ciszy akcentami
i bujną wyobraźnią
która prowadzi czasem w ciemne zaułki
nad którymi wiszą ciężkie chmury
i przegląda historię duszy



Sława Korn-Acka
24.07.2016


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tomikowo - 20.01.2024

Gdyby gdyby miłość pisała się przez wodę jak przez liście kwiatów w twojej pergoli dotyk byłby czuły i bezpośredni tęsknota utulona a t...