czwartek, 13 lutego 2020

Tak mi smutno kochany bez ciebie

smutek tych dni i nieustannych łez
pozostał mi gdy przeczytałam
nie ma mnie

tak mi samo jest smutno bez ciebie
brak twych słów i ciepła twych rąk
lecz ty pewnie wolisz być u siebie
a tu jest obcy kąt

tak mi smutno jest nocą bez ciebie
choć noc jest pełna gwiazd
gałązkami do snu kolebie
lecz serce moje nie chce spać

tak mi samo jest smutno bez ciebie
nawet tęcza straciła blask
lecz ty pewnie wolisz być u siebie
chociaż ja proszę wróć

tak mi smutno miły bez ciebie
jakby blok lodu na mnie spadł
francuskim kluczem Piotr uderzył w niebie
i ktoś moją perłę skradł

tak mi smutno najdroższy bez ciebie
jakby świat zatrzymał się i nagle zgasł
ciemne chmury zawisły na niebie
w duszy hula zimny wiatr

tak mi samo jest smutno bez ciebie
brak twych słów i ciepła twych rąk
lecz ty pewnie wolisz być w niebie
tak jakby tam był już twój kąt

14.02. 2018




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tomikowo - 20.01.2024

Gdyby gdyby miłość pisała się przez wodę jak przez liście kwiatów w twojej pergoli dotyk byłby czuły i bezpośredni tęsknota utulona a t...